SelinaMichaelaNielsen

Mit billede
Nærum, Denmark
Hi, jeg er en pige på 15 år, og interessere mig for mode, musik og teater. Jeg elsker at være omgivet af dejlige mennesker, som gør en forskel i ens liv. Så holder jeg meget af at danse og synge, både for mig selv og med andre. Jeg bruger meget af min tid på at spille teater sammen med de mest fantastiske mennesker jeg har mødt!

søndag den 13. november 2011

"Someone like you"

Adele - Someone like you




Jeg har fuldstændig forelsket mig i "someone like you"sangen af den fantatiske kunstner Adele! Især når hun synger live som i videoen i linket ovenover! 
Jeg hører den hele tiden, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg ikke er den eneste der har den sang på hjernen og på hjertet flere gange om ugen. 
- Den er hermed blevet min ynglingssang!

4 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har dig! Kan godt lide den :-)

    Kig meget gerne forbi.
    Knus
    //Linestrini.blogspot.com

    SvarSlet
  2. årh tusinde tak! :D jeg vil lige smutte forbi din blog engang! tak! :-)
    knus

    SvarSlet
  3. Super sød blog du har dig, og fantastiske sange for den sags skyld! Håber også du vil kigge forbi min, og måske blive fast. :-)

    Knus.
    http://lineduedal.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Adele er en fantasitsk kunstner, og den sang er bare en af de bedste! hehe. :-)

    - Michelle
    www.nguyenmiichelle.blogspot.com

    SvarSlet