SelinaMichaelaNielsen

Mit billede
Nærum, Denmark
Hi, jeg er en pige på 15 år, og interessere mig for mode, musik og teater. Jeg elsker at være omgivet af dejlige mennesker, som gør en forskel i ens liv. Så holder jeg meget af at danse og synge, både for mig selv og med andre. Jeg bruger meget af min tid på at spille teater sammen med de mest fantastiske mennesker jeg har mødt!

tirsdag den 15. november 2011

Praktik

Hej dejlige mennesker!

Lige nu sidder jeg midt i at lave en ualmindelig kedelig opgave på min praktikplads i DigitalStudio! 
Jeg havde høje forventninger til stedet, og havde sådan glædet mig til at fyre løs med mit kamera.
Men nej... Jeg har været ude og tage billeder af Lyngbys bondelandsby! Og nu sidder jeg her, igang med at lave en opgave, hvor jeg skal finde informationer om bondelandsbyen!
- Jeg håber at dagen imorgen bliver noget mere spænenede, for det er godt nok spild af tid! øvøvøv














Jeg har i hvert fald lært at man aldrig aldrig skal have for høje forventninger til ting man aldrig har prøvet før! 

Knuuuus Selina

7 kommentarer:

  1. håber du får en god dag imorgen! har så ondt af dig :((( ellers må du jo bare jage med mig og Quynh ud på fin fars arbejde! JAAAAAA! vi hygger os så meget! <3<3 troede ellers at det ville være super hyggeligt det du skulle! <3

    SvarSlet
  2. hey søde! øvøvøv, håber ellers du hyggede dig derude! men som thild siger, kan du jo altid joine os! din far er pisse sjovt, og vi griner hele tiden med ham, også har han en gris, rigtig sød! hahaahah we love him! ;-)
    btw. følger din blog!
    knus.
    (Evt. joine vores/min) showtimebettenhu.blogspot.com /nhuogvansblog.blogspot.com - men nu interessere jeg mig ikke for mode og stil, du ved - så ik have nogle forventninger!

    SvarSlet
  3. hvor i dejlige piger! <3 <3 <3 i for søde! det er okaaay idag i praktik :D det går lige! :-) huhu

    Jeg ville mere end gerne joine jer! huhu elsker at være på min pappys arbjede! og godt at høre at i kan lide ham maaain! heheh han er en nice mand :-) <3 <3 glæder mig til at se jer sån på lørdag!

    og thild? jeg skriver til dig senere! :D huhuhuh loooooove to you guys! og jaa skal nok følge jeres seje blogs <3 knuuusser

    SvarSlet
  4. Sikke en sød blog du har! (-:

    SvarSlet
  5. Hej!
    Hvor ærgerligt! Tro mig, jeg kender det alt for godt. Da jeg skulle på brobygning havde jeg for eksempel valgt medieproduktion to af dagene, hvilket slet, slet ikke var noget for mig. Så jeg kender det! Men det ser da ud til at være nogle flotte billeder, du fik taget. :-)
    Og rigtig fed blog du har. Du er velkommen til at kigge forbi min blog og evt. blive fast læser. :-) Du vil ikke fortryde det!
    xx

    wwwimineoejne.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Sikke nogle flotte billeder, og rigtig sød blog! :)

    Kristine // andthe-redlip.blogspot.com

    SvarSlet