SelinaMichaelaNielsen

Mit billede
Nærum, Denmark
Hi, jeg er en pige på 15 år, og interessere mig for mode, musik og teater. Jeg elsker at være omgivet af dejlige mennesker, som gør en forskel i ens liv. Så holder jeg meget af at danse og synge, både for mig selv og med andre. Jeg bruger meget af min tid på at spille teater sammen med de mest fantastiske mennesker jeg har mødt!

søndag den 13. november 2011

"Forever"

Chris Brown - Forever




Jeg kom lige i tanke om denne her sang, da jeg tilfældigvis slog en takt over på TheVoice og så Chris Brown! Vi kender vidst alle sammen det med at en sang minder os om en tid, og det gør den her sang!
Den her sang er et minde og ikke nok med det, er den heller ikke dårlig!

____________________________________________________________________________________



Min nye dejlige lille hanhund ved navn Simba! Han er det kæreste væsen og så sjov! 
Elsker ham mere og mere for hver dag der går.



Jeg er en super stor fan af min egen mor, når hun gider og bage en masse dejlige lækkersager til hele familien! Den smagte super godt!



Det er ikke længe siden jeg har fået denne Miss Dior til omkring 350 kroner, så godtduftende parfume af min far i fødselsdagsgave! 

Den dufter virkelig godt og kan stygt anbefales!



 Jeg fik lige lyst til at tage et billede af mine mest brugte sko og støvler! 
Jeg er super glade for dem og jeg bruger dem meget! Både til fest og til hverdag!

1 støvletter: Jette Riis til 400 kroner
2 stiletter: 800 kroner
3 støvler: Pavement til 800 kroner
4 støvler: Dr.Martens til 1300 kroner
5 sneakers: AllStars Convers til 500 kroner
6 sneakers: Vans til 400 kroner



Denne her DUO Body Butter fra The Body Shop til 180kroner, er virkelig lækker!

Knuuuus Selina


2 kommentarer:

  1. heeej mussi! nu er jeg fast læser på din blog <3 blive det også lige på min... hvis du altså har lyst :) hæhæh
    mathildebraagaard.blogspot.com
    kysser

    SvarSlet
  2. det skal jeg nok basse! jeg ved bare ikke om jeg kan finde ud af det <3 hahha jeg skal gøre et forsøg!

    knusser og kysser <3 :*

    SvarSlet