SelinaMichaelaNielsen

Mit billede
Nærum, Denmark
Hi, jeg er en pige på 15 år, og interessere mig for mode, musik og teater. Jeg elsker at være omgivet af dejlige mennesker, som gør en forskel i ens liv. Så holder jeg meget af at danse og synge, både for mig selv og med andre. Jeg bruger meget af min tid på at spille teater sammen med de mest fantastiske mennesker jeg har mødt!

søndag den 13. november 2011

Let's go shopping!

SØNDAG DEN 13. NOVEMBER

Idag har jeg haft den dejlige oplevelse at shoppe, som mange jo holder så meget af!
Jeg har ikke været ude og lede efter noget bestemt, men jeg fandt alligevel noget tøj som jeg er utrolig glad for!

    
Dettte er mine helt nye super fede støvler fra Dr.Martens til 1300 kr. ! Det har været mit bedste køb indtil videre, de er super dejlige at gå i og er dejlig varme og så ser de jo også super fede ud til alt slags tøj!

Dette er et vinter MUSTHAVE!





Denne super lækre og bløde grå trøje fra Mario Cotelli kostede 800 kroner
Jeg er super glad for den, og så ser det bare rigtig godt ud til vintertemaet. 





Mørkeblå body fra FeelGood Paris til 450 kroner, som er så flot, med det firkantede mønster! 
Passer rigtig godt til et par sorte stramme jeans.




Mørkeblåt med glitter inde i perlen og lyse blåt simpelt armbånd fra LaChance til 3000 kroner pr. stk!
Jeg har virkelig gået meget med dem og er så glade for dem, de er super flotte.


Knuuus Selina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar