SelinaMichaelaNielsen

Mit billede
Nærum, Denmark
Hi, jeg er en pige på 15 år, og interessere mig for mode, musik og teater. Jeg elsker at være omgivet af dejlige mennesker, som gør en forskel i ens liv. Så holder jeg meget af at danse og synge, både for mig selv og med andre. Jeg bruger meget af min tid på at spille teater sammen med de mest fantastiske mennesker jeg har mødt!

søndag den 13. november 2011

Let you go

Why did I let you go?


Why didn't you tell me that I would miss you so badly?My biggest regret ever was leaving you lying there with your poppy eyes, begging me to stayI knew it when you first looked at meI knew it when you held my handI knew it when you hugged me and finally kissed meI knew that you were, are, and always will be the perfect one.Never will I find such a loveable guy again. All I have left is that tormenting memory of leaving youAnd the photo on my shelf, constantly reminding me that you still exist.........


but never will be in my arms again!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar